Pomoc
Wszystkie zamówienia dostarczane są przez dwie firmy kurierskie. Korzystamy z usług sprawdzonych przewoźników: DPD Polska i PEKAES
Uwaga
Prosimy, aby po otrzymaniu przesyłki sprawdzić ją w obecności kuriera pod kątem ewentualnych uszkodzeń transportowych. W przypadku ich wystąpienia należy sporządzić protokół. Jest to warunek konieczny do rozpatrzenia reklamacji.
Aby to zrobić, prosimy o podanie w uwagach zamówienia informacji, że chcą Państwo odebrać towar osobiście. Mając tą informację, skontaktujemy się z Państwem w celu ustalenia terminu odbioru towaru.
Czas realizacji zamówienia w naszym sklepie wynosi do 5 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie lub potwierdzenia zakupu (w przypadku przesyłki płatnej przy odbiorze). Zwykle jednak wysyłamy towar w ciągu 24 godzin od momentu wpłynięcia zapłaty.
Jeżeli termin dostawy wypada w dni uznawane za wolne od pracy (niedziela lub święta) może on zostać odpowiednio wydłużony.Aby skorzystać z Programu Lojalnościowego, trzeba posiadać konto w naszym sklepie i regularnie dokonywać zakupów.